Nog 1.039.603 seconden......... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Daniela Santoro - WaarBenJij.nu Nog 1.039.603 seconden......... - Reisverslag uit Brunssum, Nederland van Daniela Santoro - WaarBenJij.nu

Nog 1.039.603 seconden.........

Blijf op de hoogte en volg Daniela

05 April 2014 | Nederland, Brunssum

Ik zie mezelf nog helemaal staan op de informatieavond van de buitenlandse stage. Ik heb diezelfde avond nog de knoop doorgehakt, niet wetende wat ik nog allemaal moest regelen en doen. Nu ruim anderhalf jaar later, ben ik af aan het tellen. Nog 289 uur totdat ik het vliegtuig in stap.
Afgelopen woensdag al afscheid genomen van Timmie, die nu op oefening in Hongarije is. Na een avondje verdrietig zijn, voelt het goed. Ik verheug me nu al op 23 juni, dan komen Mam en Tim lekker op vakantie.
Ik ben erg positief ingesteld (kel lacht me vast uit als ze dit leest) en heb samen met Tim geteld. Het komt er eigenlijk op neer dat wij elkaar 12 weken niet zien. Dit betekent 12 weekenden van 3 dagen. We zien elkaar dus 36 dagen niet ;) (haha, was dit maar waar!)
Wat ik erg sneu vind is dat ik mijn lieve omi in Nederland achter moet laten. 12 weken lang op donderdag niet bij oma eten. Ik word al verdrietig als ik er aan denk.
Dat even ter zijde......
AHHHHHHH nog maar 17.327 minuten!
Check, check dubbelcheck..... Ik ben nu al begonnen aan mijn laatste inkopen. Aftersun, nagellakjes, gezichtsdoekjes enzovoort.

Afgelopen week heb ik een to do list gemaakt met al mijn schoolopdrachten. Er is gelukkig veel afgestreept, maar jammer genoeg ook weer genoeg bij gekomen. Op dit moment zie ik door de bomen het bos niet meer en zit ik op een zaterdagavond om 23.24 een sollicitatie te schrijven en tegelijkertijd ook een verhaal op waarbenjijnu.
Ik moet nodig eens verder met mijn sollicitatie, aangezien deze vóór dinsdag, via de post( en ja we leven in de 21ste eeuw.... de pabo blijkbaar niet), verzonden moet worden.

Ik wil alvast mijn excuses aanbieden aan Jack en Cherie. Ik kan nu eenmaal niet zo goed 'bloggen schrijven' als jullie!

Kusjes en knuffels,
Daniela

ps. Mocht je me op skype toe willen voegen, mijn gebruikersnaam is: Danjeeltje

pss. IK HEB ER ZIN AN!

  • 06 April 2014 - 00:28

    Maartje:

    Leuk geschreven danjeeltje ;)

    Succes met alles wat komen gaat!
    We gaan die laatste donderdagen nog even knallen met de kids!
    En wat betreft je Lio, waar je ook terecht komt je bent een juweeltje danjeeltje :)

    xx

  • 06 April 2014 - 08:34

    Desiree:

    Hey Danjeeltje,

    Heel veel succes met je stage,maar vooral ook heel veel plezier!!
    Geniet er gewoon van en laat alles op je afkomen.......
    En eenmaal klaar weet je wat er hier weer allemaal voor leuks op je afkomt............

    Ik blijf je volgen,en wens je een mooie tijd!!

    Geniet ervan!!

    Groetjes en een dikke kus Dees

  • 09 April 2014 - 23:26

    Kelly:

    Hahahaha Kel lacht jou inderdaad een beetje uit. Maaaar, ik ben ook wel heel trots op je dat je zo positief ingesteld bent. Timmie is ja ook zo weer bij je!

    Ik ga je volgen Tielie.

    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 20 April 2014 - 19:05

    Jackie:

    Hahaha Danjeel ik lees dit nu pas! Ik schaam me wel. Maar ik heb het met plezier gelezen, wie weet ken jij ook nog wel eens cashen door bloggen te schrijven pik!

    Veel plezieeeeer ik zal je bloggen op de voet volgen! ;)

    Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Daniela

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 5100

Voorgaande reizen:

18 April 2014 - 15 Juli 2014

Stage in Aruba

Landen bezocht: